onsdag, januar 20, 2010

2. utgaven - rett rundt hjørnet - og, er det noen rike onkler der ute?




Jeg endte med å nyskrive det meste av stoffet i forbindelse med den nye utgaven av norskboka.no.
Boka er trykken i disse dager, forventes i salg 5. februar. Kan bestilles her.
Jeg er selvsagt veldig spent på mottakelsen!
Ellers leste jeg om en interessant mediebruksundersøkelse, i The New York Times, med overskriften "If your kids are awake, they're probably online" hvor de går blant annet inn på smarttelefoner. Jeg vet ikke hvor representative min familie på 6 er, men vi har nå fire iPhoner, og det er igrunn bare mor som ikke ser poenget. Yngstedatter sparer!
Poenget mitt er at jeg gjerne skulle kjørt et forsøk der alt stoff som jeg gjennomgår skal foreligge som leksjoner tilpasset smarttelefoner.
Hvis noen kunne sponse meg i 3 måneder, skulle jeg uten problem kunne produsere det aller meste av det lærere går gjennom i norsk på Vg2 og Vg3. Noen rike onkler der ut som synes dette kunne vært spennende?

6 kommentarer:

Henning Fjørtoft sa...

Gratulerer med trykking av den nye utgaven. Jeg underviser rent nettbasert for første gang, og trenger gode tips og råd til hvordan det kan gjøres. Gleder meg til å lese den!

Unknown sa...

Gratulere Leif!

Inger Hilde sa...

Gratulerer med ny utgave. Spent på å sjekke den ut. Rike onkler har jeg ingen av dessverre.....

Linn sa...

Gratulerer med utgaven:) Lykke til med å finne rik onkel.Jeg har hørt om en de kaller Skrue:D

Knutse sa...

Dette blir en must for meg - og forhåpentlig flere kolleger.

www.knutmichelsen.no

Ja lager du hele norskpensumet digitalt - så har du ødelagt markedet for mange forlag (som ikke fortjener alle pengene sine - mange bøker er også bare revisjoner av gamle verker - uten kildeliste - luringene....)

Anonym sa...

Ikkje spesielt rik, men kan i alle fall tipsa om denne lista som kan gjera konvertering litt lettare.. http://wiki.mobileread.com/wiki/E-book_conversion