fredag, desember 01, 2006

Jeg tror jeg sier opp jobben (men ikke si det til noen)





Ikke si det til noen, men jeg har tenkt å si opp jobben. Idag er jeg faktisk dobbelt lotto-vinner. Ikke visste jeg at jeg hadde spilt, men jeg er faktisk trukket ut som vinner i det velrennomerte Sachsen Lotto-GmbH hvor jeg vant sånn ca 1 mill. (Euro!), rett etter at jeg hadde sprettet sjampisen tikket det inn melding om jeg også hadde vært så heldig å vinne i det likeså velrennomerte UK National Lottery, ikke visste jeg at jeg hadde spilt der heller. Gevinsten var den nette sum av £1,454,780 (One Million, Four Hundred And Fifty Four Thousand, Seven Hundred And Eighty Pounds Sterling)
Kona og barna vet ikke noe om det ennå, det blir vel skikkelig pes med lokal og nasjonal presse, tiggerbrev og forespørsler om å støtte både det ene og det andre. Bør sikkert få hemmelig telefonnummer.

Beklager elever, med f.o.m. 1. april (må vel slepe meg gjennom oppsigelsestida på 3 måneder) - da har dere ikke lærer lenger (i alle fall ikke meg!) - det har jeg tenkt å kalle meg for investor. Golfklubben trenger dessuten en rik onkel, tenker nok de skal få et skikkelig bidrag fra meg slik at de kan realisere de siste 9 hullene ja. Det vil selvsagt også skje anonymt.
Men - pengene har ikke riktig rukket å komme inn på kontoen min. Merkelig at kontaktpersonen i begge lotteriene heter Mr. Roger. Litt merkelig at en så viktig person vil at jeg skal svare til hans Yahoo-adresse. Han vil visst også ha kontonummeret mitt og en del opplysninger slik at pengene kan overføres. Det skulle jo bare mangle når de/han har gjort meg til ekte euro-millionær.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei !

Jeg har blitt utsatt for det samme, helt nylig, men tør ikke gi dem noen personlige opplysninger i det jeg regner med at dette er svindel.

Hvordan gikk det med deg til slutt - vant du noe ?? :)