tag:blogger.com,1999:blog-11572027.post5606734694500982774..comments2023-09-17T13:49:45.712+02:00Comments on Norsklærer med digitalt grensesnitt: Forbud mot "skriftlig-muntlige" prøverLeif Harboehttp://www.blogger.com/profile/08173379933205990939noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-11572027.post-81493237330264537182012-05-10T18:33:18.993+02:002012-05-10T18:33:18.993+02:00Ville en løsning vært at elevene først skriver prø...Ville en løsning vært at elevene først skriver prøva på ark, for så å lese den inn på en fil gjennom datamaskinas mikrofon? Videre kan man så si at det eneste man tar hensyn til i denne vurderingssituasjonen er innholdet. På den måten blir den skrevne prøva et slags "manuskript", og man trenger i praksis ikke å høre på den fila som elevene har laga, men kan likevel sette en muntlig Rasmus Rimestadhttps://www.blogger.com/profile/09884702649450093911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-11572027.post-48364632371599793622009-12-18T00:42:24.592+01:002009-12-18T00:42:24.592+01:00Eg meiner at du har heilt rett i at det viktigaste...Eg meiner at du har heilt rett i at det viktigaste ankepunktet mot den reint munnlege munnlegkarakteren er tidsbruken. For den einskilde eleven vil ofte den munnelge framføringa vere svært kort, for klassen totalt vil relativt mange timar gå med. Individuelle høyringar vil i dei fleste tilfelle innebere at du tek elevar ut av klassen, og det skal god klasseleiing til for at dei resterande elevaneDidrikhttps://www.blogger.com/profile/14230536450002860450noreply@blogger.com